Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 25 aprilie 2016

Review: Gel spumant purifiant Gerovital H3 Derma+



                Buna din nou dragele mele! Mi-am promis mie si voua ca o sa postez mai des, si m-am gandit foarte bine ca nu am cum sa renunt la blog deoarece este una dintre pasiunile mele. Desi timpul nu imi permite sa scriu atat cat imi doresc, m-am gandit sa ma organizez ceva mai bine si sa fac ceea ce imi place. 
                    Azi am revenit cu o postare despre un produs pe care mi-am dorit foarte mult sa il incerc si de la care aveam asteptari foarte mari, mai ales ca a fost destul de laudat in blogosfera. Este vorba de gelul spumant purifiant Farmec din gama Gerovital H3 Derma+. Mai jos gasiti o prezentare cu toate detaliile necesare pentru a cunoaste cat mai bine ceea ce se lauda ca ofera acest gel de curatare, precum si parerea mea dupa ce am folosit in mod constiincios tot tubul.


Cantitate: 200 ml 
Pret: 30 de lei in functie de oferte;
Valabilitate: 12 luni de la deschidere




DESCRIERE:



INGREDIENTE:
                            

Ce mi-a placut:
- ingredientele;
- nu provoaca usturimi sau iritatii tenului/ochilor;

Ce nu mi-a placut:
- este cam apos si se consuma repede;
- tot datorita consistentei trebuie mai multa atentie la dozare deoarece se poate pierde mai mult produs;
- nu curata foarte bine urmele de machiaj decat daca insisti;
- nici pretul nu prea face cu ochiul, mai ales ca in segmentul acesta de pret poti gasi ceva mai bun.

                      Cam asta este impresia pe care mi-a lasat-o acest gel purifiant, insa este doar experienta mea personala, nu uitati ca avem nevoi diferite - suntem diferiti. Daca va tenteaza si pe voi sa il incercati sa stiti ca se gaseste doar in farmacii sau pe site-ul farmec. 
                      Pana data viitoare mii de imbratisari!!!

2 comentarii: