Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 25 octombrie 2015

Zenda.ro - pareri si impresii


               Buna dragele mele! Afara toamna este instalata de ceva timp asa ca hainele groase si-au facut usor loc in garderoba noastra. Pentru ca si in acest an sunt la moda cardiganele si vestele de blana am inceput sa rasfoiesc internetul pentru a gasi aceste articole vestimentare pe vreun site de imbracaminte. Imi place uneori sa comand online deoarece gasesc oferte mult mai atractive decat in magazinele fizice si in plus economisesc timp.



             Cautand ceea ce imi doream am dat de zenda.ro, un magazin online ce ofera haine la preturi accesibile. Dupa ce am rasfoit bine site-ul am observat ca au o mare varietate de piese vestimentare si accesorii, asa ca am hotarat sa imi comand hainutele mult dorite. Pentru ca am plasat comanda vineri am beneficiat de transport gratuit, dupa cum am observat in fiecare vineri cei ce plaseaza o comanda beneficiaza de livrare gratuita. Pe langa aceasta oferta, daca sunteti client nou si aveti o comanda de minim 100 de lei beneficiati si de un voucher cu 20 de lei reducere.
            









              Vineri seara i-am dat drumul comenzii iar luni de dimineata am fost contactata pentru confirmare. A doua zi marti deja am primit pachetul prin intermediul firmei de curierat Cargus. Deci echipa Zenda. ro a dat dovada de o mare seriozitate si promptitudine. Hainutele au ajuns frumos impachetate, fara defecte si cu etichete. M-am bucurat foarte mult ca aratau la fel de bine cum sunt prezentate pe site si mai ales ca marimile corespund. Am atasat pozele produselor cum sunt prezentate pe site si pozate de mine, pacat ca nu am avut nici o camera buna si nici lumina.

























                    In concluzie pot spune ca am fost foarte multumita, recomand acest site si cu siguranta voi reveni cu drag in curand cu o noua comanda. Voi ati cumparat de pe Zenda.ro? 












15 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai avut o experienta placuta! Este foarte bine de stiut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate,abia acum aud si eu de existenta acestui site:)Multumim ca ai impartasit cu noi!Voi arunca si eu o privire:-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ai nimic de pierdut, cu siguranta vei gasi cel putin cateva lucruri interesante:)

      Ștergere
  3. Nu stiam de acest site, o sa ma uit si eu sa vad ce ma atrage :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Vestuta imi place mult! Te pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere