Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 19 mai 2015

Review: Sampon pentru volum cu musetel Jacob Hooy


                         De ceva timp am inceput sa folosesc samponul pentru volum cu musetel Jacob Hooy de la manier.ro si am hotarat sa va scriu parerea mea despre el. Vine intr-un ambalaj foarte rezistent de plastic care are o dozare usoare si cu o cantitate considerabila. Mai jos gasiti toate detaliile importante in ceea ce il priveste si bineinteles punctele sale forte.


Caracteristicile produsului:
Samponul cu Musetel are rolul de a curata si de a reda volumul mult visat firelor de par lipsite de viata. Spune Stop parului lipsit de viata si volum! Acest tip de sampon este dedicat in general parului blond deoarece musetelul are si rolul de a deschide parul la culoare.
Samponul face parte dintr-o linie de produse de inalta calitate ce sunt foarte cunoscute pe plan international.
Acest produs nu contine adaosuri artificiale de coloranti, parabeni sau uleiuri minerale.
MODUL DE UTILIZARE A SAMPONULUI:
Se aplica samponul pe parul umed si se maseaza usor timp de 2-3 minute. Clatiti bine cu apa calda.






Cantitate: 500 ml 
Valabilitate: 6 luni de la deschidere
 Pret: 67 de lei

Ingrediente:






Are o consistenta usor groasa, are culoarea ceaiului de musetel si miroase a plante.


                   Dupa ce am folosit acest sampon pentru volum pot spune ca:
- raportul calitate/cantitate/pret este bun;
- spala bine parul si il lasa stralucitor;
- nu mi-a cauzat matreata sau mancarimi scalpului;
- parul mi se ingrasa ca de obicei, la 3 zile;
- ofera un volum usor fara sa incarce parul;
- avand consistenta groasa si cantitatea generoasa se consuma destul de greu.
                    Ca o impresie finala pot spune ca imi place acest sampon si sunt curioasa sa incerc si alte produse Jacob Hooy deoarece par a fi calitative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu