Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 6 mai 2015

Ce produse am mai terminat


Iata ca am reusit sa mai strang o mica galeata de produse consumat si am facut si ceva ordine in dulapul de cosmetice. Ce am reusit sa termin si sa arunc vedeti mai jos;

- produse de machiaj consumate/expirate;


- crema de corp Ivatherm care a fost super si a fost folosita pana la ultima picatura;
- lotiunea de corp Avon nu a fost decat mirosul de ea insa am zis sa o termin ca tot statea degeaba pe etajera din baie;



 - mastile de par Kallos sunt ieftine si bune, cu siguranta voi incerca toate gamele lor;
- despre samponul Londa am scris deja, sunt curioasa sa incerc si alte game de la ei;




- despre produsele de curatare a tenului de mai jos am numai cuvinte de bine, totusi nu le voi recumpara deoarece imi place sa incerc ceva nou mereu, le gasiti recenziile pe blog;


- de asemenea si in materie de geluri de dus sunt mereu in cautare de noutati desi la cele de mai jos as reveni oricand cu drag deoarece chiar mi-au fost pe plac;
- gelul intim Nivea a fost destul de bun, doar ca uneori mi se parea cam parfumat;


- cu deodorantul Nivea Invisible m-am inteles cel mai bine pana acum, ramane in continuare preferatul meu desi voi mai testa si altceva.


                     Cam acestea au fost produsele consumate. Promit ca data viitoare sa fiu mai harnica si mai darnica cu informatiile. Va pup!

Un comentariu:

  1. Şi eu mă înţeleg foarte bine cu deodorantele Nivea.♥


    beau-typhoon.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere