Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 4 mai 2015

Anii 70 prin ochii mei - Studio 54




                Nu stiu cati dintre voi stiti dar moda anilor 70 este cu siguranta principalul trend pentru primavara-vara 2015, acesta luand cu asalt podiumurile de moda. Anul acesta facem un salt in perioada disco cu cele mai glam tinute.
           Cand spunem disco in anii 70 cu siguranta ne vom opri asupra Studio 54 - dicoteca celebritatilor, centrul universului disco. Aflata in New York era un fel de a doua casa a celor bogati si faimosi si a celor in pas cu moda. Printre cei mai fideli oaspeti se aflau si celebritati precum Salvador Dali, Diana Ross, Elizabeth Taylor, Michael Jackson, Calvin Klein, Elthon John, Madonna, Liza Mineli si multi altii.





                Cand ma gandesc la anii 70 prima imagine care imi vine in minte este epoca hippie, cea a pantalonilor evazati  si a rochilor inflorate. Desi nu pot sa spun ca ma pricep la fashion am incercat sa gasesc prin sifonierul meu o tinuta a anilor 70 adaptata lui 2015, pentru ca asa cum poate stiti culoarea anului este marsala,alaturi de roz pal, verde mint, galben, albastru celeste si lavanda. Alegerea mea a fost o pereche de blugi evazati impreuna cu o camasa si o pereche de sandale cu platforma in culoarea anului 2015. In mod sigur in aceasta vara vom vorbi despre sireturi care infrumuseteaza gleznele si gambele si despre revenirea platformelor si tocurilor groase.




                 De asemenea anii 70 au reprezentat o perioada importanta si in ceea ce priveste partea de make-up, femeile adoptand un nou trend care incuraja foarte mult machiajul nude sau natural.



Pentru realizarea machiajului am folosit fardul de ochi Color Riche Mono in nuanta Nude si cea mai recenta inovatie de la L'oreal Paris, mascara Miss Manga, care cu periuta sa conica si flexibila 360 mi-a oferit un super volum genelor. Buzele le-am nuantat delicat cu rujul Color Riche in nuanta cu numarul 640 -Erotique.




                      In materie de hairstyling am optat tot pentru un trend al anilor 70, ondularea naturala a parului. Cu siguranta stilul hippie este iubit de tineri si va ramane nemuritor.





                       In completarea tinutei cu certitudine as fi ales o geanta cu franjuri, care este un alt accesoriu ce va face furori in vara lui 2015. Imi mai lipseste doar masina hippie plina de desene colorate si sunt gata sa plec la Studio 54. Promit sa nu fiu zgarcita cu amanuntele si sa va povestesc si voua cum m-am distrat acolo.
                       Am scris acest articol pentru Scoala de Beauty Blogging by L'oreal Paris, si daca este pe placul vostru ma puteti vota in widget-ul din partea dreapta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu