Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 3 aprilie 2015

Favoritele lunii martie

                  Nu stiu cum dar parca pentru mine luna martie a trecut foarte repede, de unde pui ca de si trei zile din aprilie sunt duse. Asadar este momentul sa va arat ce produse am iubit in luna ce tocmai a trecut.Iata produsele preferate ale lunii martie 2015:
- gelul de dus Fa a fost primit cadou, si de atunci aproape numai pe el l-am folosit, ador mirosul lui, mai ales ca se pastreaza pe piele;
- gelul intim NIVEA se numara printre noile descoperiri, imi place mult;
- crema cu galbenele a fost unul din salvatorii mei, este buna la toate si face parte din produsele care nu trebuie sa lipseasca din casa;
- pentru ca tenul meu o luase razna de-a binelea, am apelat la Effaclar duo + , in doar doua saptamani tenul este curat si luminos, un produs care merita, de unde pui ca l-am gasit in farmacia Dona doar cu 44 de lei si am impresia ca oferta continua pana la sfarsitul lunii aprilie;

 


- mi-am luat parfumul Giordani de la Oriflame, si de cand e in posesia mea il folosesc aproape numai pe el, miroase mai puternic si mi se pare potrivit pentru vremea mai rece, la vara nu stiu daca i-as mai putea suporta mirosul;
- fondul de ten de la Rimmel a fost si preferatul lui martie, nu mai am mult si il termin, desi imi place mult o perioada as vrea sa mai incerc si altceva, insa cu siguranta in viitor ma voi intoarce cu drag la el;
- rimelul pentru volum de la Evelline Cosmetics e tot ce imi pot dori: lungime si volum, desi mai am si altele doar pe el l-am folosit toata luna;
- rujul de la Oriflame a fost preferatul meu in materie de produse pentru buze, culoare placuta si rezistenta;
- despre paleta Make-up Revolution iconic 3 nu cred ca are rost sa spun prea multe, toata lumea o iubeste.


                          Favoritele voastre care au fost?


2 comentarii:

  1. Tocmai ce am achizitionat si eu acel fond de ten de la Rimmel si momentan sunt chiar multumita. ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi place mult, chiar isi face treaba pentru pretul pe care il are

    RăspundețiȘtergere