Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 2 februarie 2015

Tentantii cosmetice pe aoro.ro

             

        Cosmeticele, niciodata nu ai prea multe si intotdeauna apare ceva ce iti doresti si tu. Sunt femeie si imi place sa ma ingrijesc si uneori sa ma rasfat. Imi place sa colind magazinele si sa incerc produse la raioanele de cosmetice insa nu mereu am timp pentru asa ceva si nici dispozitie pentru a suporta unele vanzatoare care nu sunt intotdeauna dragute si rabdatoare cu tine. Asadar de multe ori ma indrept catre shoppingul online, deoarece te poti gandi cat vrei pana adaugi un produs in cos, bedeficiezi de diverse oferte si in plus cu un singur click ai ce iti doresti la tine la usa fara prea mari eforturi.
                 In ultima perioada am tot citit pe diverse bloguri despre noile palete de fard de ochi Makeup Revolution , cum ca ar fi destul de bune si au preturi accesibile, asa ca am inceput sa caut site-uri romanesti care le comercializeaza, asa am dat de aoro.ro.  Desi initial ramasesem indragostita de paleta Iconic 3, cea din imaginea de mai jos, ulterior am vazut ca pe site au mult mai multe palete Makeup Revolution in diverse nuante asortate, acum chiar nu stiu pe care sa o aleg, ma bucur sa vad ca am mai multe optiuni.
Ceea ce ma bucura si mai mult este faptul ca au diversitate, de la produse care se gasesc in supermarket si farmacie pana la cele profesionale si  highend. Aici gasesti parfumuri, cosmetice pentru ingrijirea tenului si corpului, produse pentru machiaj si par, si chiar aparatura pentru infrumusetare. In plus am vazut ca au mereu cadouri si oferte cosmetice, gasiti oferta saptamanii care contine zeci de parfumuri de lux la preturi reduse, produse profesionale pentru par Matrix si Tigi la preturi reduse, sau poti alege unul din cadourile care sunt oferite.
                       Aoro.ro chiar este complex, mi-a trebuit ceva timp ca sa rasfoiesc tot site-ul si sa trec in revista tot ceea ce ofera. Recunosc ca este plin de tentatii si pe langa paleta de mai sus mai sunt cateva produse pe care mi le doresc, printre ele se afla si sampoanele si mastile profesionale. Desi initial ma orientasem catre Wella acum nu mai stiu sigur pentru ca am vazut ca au o varietate de marci profesionale, care de care mai tentante, cum ar fi L'oreal Professonnel, Schwarzkopf Professional, Joico, Kerastase etc. 

                         De mentionat neaparat sunt si parfumurile care sunt atat pentru femei cat si pentru barbati, copii sau casa, si ele sunt in diverse sortimente si la diferite preturi, pentru orice buzunar. Ce ma incanta este faptul ca au si esantioane, astfel le puteti incerca aromele sa vedeti daca vi se potrivesc, inainte de a le cumpara in varianta normala. De asemenea parfumurile se gasesc si in casete cadou alaturi de creme sau lotiuni de corp, un mod dragut de a face o surpriza frumoasa unei persoane dragi voua.





                   Ar mai fi de vorbit despre o gramada de produse pe care le gasesc interesante, insa asta ar presupune sa ma lungesc cu postarea prea mult, si oricum este mai bine sa vedeti cu ochii vostri, asa ca nu ezitati sa aruncati o privire pe aoro.ro, intre timp eu deja imi bag ceva produse in cos pe care le vreau pentru a face prima mea comanda. Pe voi ce va tenteaza?


Un comentariu:

  1. În primul rând mă tentează parfumurile căci au preţuri foarte bune. Şi produsele de make-up sunt la preţuri accesibile şi tentante. Mă tentează parfumul Fame, blush-urile Makeup Revolution, şi alte câteva produse. Te puup :*

    RăspundețiȘtergere