Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 17 februarie 2015

Mascara scandaleyes retro glam Rimmel London - Review



                       Am cumparat acest rimel mai mult din curiozitate, mai ales ca l-am gasit la un pret foarte bun in Auchan am zis ca merita sa il incerc. Mai jos gasiti toate detaliile despre acest produs in cazul in care sunteti si voi tentate de el, astfel veti sti dinainte ce poate oferi.


Cantitate: 12 ml
Valabilitate: 12 luni
Pret: 12 lei in Auchan



Nu imi place ca iese cam mult pe perie


Descriere: 
Volum indraznet si gene perfect definite!
Peria in forma de clepsidra ScandalEyes Retro Glam urmareste linia genelor si creeaza, prin aplicare in interior si exterior, un aspect indraznet, cu ochi mari si volum. Forma sa unica este creata chiar si pentru cele mai mici gene, oferind extra acoperire si volum.
Este posibil mai bine de atat? Fara fire enervante care sa strice un machiaj senzual.

Peria:




Parerea mea:
-  imi place peria si asta a fost unul din motivele pe care l-am cumparat;
-  nu imi place ca are cosistenta cam groasa;
-  ma enerveaza ca iese cam mult pe perie;
-  imi place ca alungeste genele si le curbeaza usor;
-  desi se lauda ca ofera volum la mine nu se observa niciun efect de genul acesta;
-  se comporta bine pe parcursul zilei si se demachiaza usor;

                 In general este un rimel bunicel si daca sunteti in cautare de gene lungi acesta poate fi potrivit pentru voi.



8 comentarii:

  1. Mie mi se pare ca iti lasa genele cam incarcate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu mie se pare ca le incarca foarte tare, oricum nu e rimelul meu preferat

      Ștergere
  2. Interesant produs, mersi pentru review. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm...ma inteleg bine cu Rimmel in materie de mascara, dar sunt fan Maybelline. Astazi mi-am tradat Colossal-ul cu L'oreal Miss Manga. Cel.mai probabil o sa ma intorc cu coada intre picioare, sa vedem ce poate face. L-am gasit la oferta un dm, am zis ca se merita

    RăspundețiȘtergere
  4. Pare asa si asa.. efectul e waw. Nu cred ca l-as cumpara, eu am genele cam lungi si mi e teama sa nu le lipeasca. Foarte util reviewul!

    Kisses,

    ♥♥♥

    http://culore.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e un rimel nici rau dar nici bun, e asa si asa, exact cum ai spus tu :)) gandim la fel

      Ștergere
  5. eu il am...dar inca nu l am desfacut! m ai facut curioasa :*

    RăspundețiȘtergere