Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 14 decembrie 2014

IVATHERM MULTI-PERFORMANCE - Crema hidratanta pentru corp si crema hidratanta pentru maini




                    In aceasta postare vreau sa va vorbesc despre doua produse IVATHERM, ce au grija de hidratarea pielii mele de ceva vreme incoace. Pe ambele le folosesc zilnic si inca de la inceput mi-a placut textura lor cremoasa, dar si efectele pe care le au, hidratarea mentinandu-se destul timp.
Ambele au ambalaje foarte bune iar dozarea se face foarte usor.

Crema de corp:
Cantitate: 200 ml
Valabilitate de la deschidere: 12 luni
Imi place textura sa, intra bine in piele fara sa o lase grasa sau lipcioasa.
Are un miros usor, parca de plante.
Hidrateaza pielea si o lasa catifelata.

CREMA DE CORP



PROPRIETATI CREMA DE CORP



INGREDIENTE CREMA DE CORP


Crema de maini:

Cantitate: 50 ml
Valabilitate de la deschidere: 12 luni
Intra bine in piele fara sa o lase grasa sau lipcioasa, lasand mainile hidratate si catifelate.
Are acelasi miros ca si crema de corp.


CREMA DE MAINI


PROPRIETATI CREMA DE MAINI



INGREDIENTE CREMA DE MAINI 

                    Am incercat sa surprind cat mai bine detaliile celor doua produse pentru a face o prezentare cat mai clara. Daca va intereseaza cele doua produse le puteti achizitiona de aici. In sezonul rece pielea noastra are nevoie de mai multa hidratare asa ca nu uitati sa  o ingrijiti cum trebuie.

3 comentarii:

  1. A picat la fix postarea asta, tocmai ce mi s-a terminat crema de corp si pielea mea e atat de uscata saraca....O sa dau o fuga pana la farmacie neaparat sa ma uit de crema aceasta ! Pupici, Madalina O


    http://madalinaelenao.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am incercat niciuna, dar parca le-am vazut la o revista in oferta.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am folosit produse ivatherm dar ma tenteaza crema de maini. pupici.
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere