Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 14 decembrie 2014

Am testat si... Fond de ten INFAILLIBLE 24 H L'OREAL PARIS




                    Pentru ca am avut cateva mostre ale fondului de ten  INFAILLIBLE 24 H L'OREAL PARIS, am fost curioasa sa il incerc si mai ales sa impartasesc experienta cu voi pentru a citi inca o parere despre acesta.

Descriere:

L’Oreal Paris Infallible, reprezinta nou standard pentru fondul de ten de lunga durata:
24 H de perfectiune
24 H de confort
Rezistenta infailibila la transfer
Noul fond de ten Infallible asigura prospetime si acoperire perfecta pentru intreaga zi. Adio imperfectiuni, adio ten lucios.


INGREDIENTE



140 BEIGE DORE









Parerea mea:
- nu imi place ca oxideaza, cand am deschis pliculetul era mult mai deschis, dupa ce l-am pus pe mana deja se inchisese, iar dupa ce a fost aplicat pe ten s-a inchis si mai tare,deci inainte de a-l cumpara aveti mare grija cum il testati pentru a nu va trezi cu o nuanta mult mai inchisa;
- acopera foarte bine, are o putere de acoperire medie spre mare;
- din cauza acoperirii bune tenul nu mai arata natural, arata ca o masca, deci nu il recomand pentru machiajul de zi cu zi ci mai degraba pentru cel de seara/ocazie;
- desi acopera foarte bine nu cred ca este potrivit pentru un ten cu acnee, am impresia ca mai mult scoate in evidenta cosurile, dupa cum vedeti in poza de mai sus, insa il gasesc potrivit pentru roseata, pistrui sau urme lasate de acnee;
- scoate in evidenta zonele uscate;
- cu transferul se descurca bine, la fel si cu rezistenta, crede ca face fata cu brio unui ten gras.

        Consider ca INFAILLIBLE 24 H L'OREAL PARIS face cam tot ce spune producatorul. In general acest fond de ten mi se pare mai pretentios ca sa zic assa, nu se potriveste cu usurinta oricarui tip de ten, insa cu acoperirea si rezistenta face o treaba foarte buna. L-ati incercat?

3 comentarii:

  1. Uite de asta nu-mi plac mie fondurile de ten, ca lasa acea "masca" pe fata si scoate in evidenta portiunile uscate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, trebuie avut grija cand alegi un fond de ten sa se potriveasca cu tipul de ten

      Ștergere
  2. Acopera bine din cate se observa, fiind un fond de ten potrivit pentru un ten mixt/gras are tendinta de a se fixa in liniile fine si da senzatia de masca,tocmai de aceea eu prefer un fond e ten cu efect satinat acum iarna,avand tenul uscat, dar totusi cu tendinte acneice (combinatie fericita, nu?) :))

    RăspundețiȘtergere