Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 1 septembrie 2014

Ce mai testez


           Hi girls! M-am gandit sa va arat ce noutati cosmetice au mai intrat in posesia mea, poate doriti in mod special vreo recenzie a unui produs din cele de mai jos. Tentatia de a incerca produse noi este mare, atat ca femeie dar mai ales in mod special ca si bloggerita. De fiecare data cand cred ca folosesc produsul potrivit pentru mine mereu ajung sa ii gasesc inlocuitor, mai ales ca piata cosmeticelor este foarte mare si nu duce lipsa de noutati.
           Iata ce produse au intrat in teste:

- cateva cosmetice Bestcolor, prima impresie este ca sunt calitative, imi plac foarte mult si in curand veti citi despre ele pe blog;





- pentru ca am vazut cat este de laudat m-am decis sa incerc top coat-ul Farmec, va spun ca nu a fost o alegere gresita;
- lotiunea tonica Aslavital a fost cadou la crema cu spf 50 din aceeasi gama pe care si-a luat-o mama, oferta a fost in luna august in farmaciile Sensiblu;




- m-am incumetat sa testez piatra de alaun de la BLUE DIAMOND, este prima data cand incerc un astfel de produs;




- ca de obicei nu pot sa nu incerc mereu altceva pe podoaba mea capilara asa ca testez un nou sampon, L'oreal Arginine Resist;
- pentru ca am tot vazut recenzii pe diverse bloguri m-am hotarat sa incerc si eu o masca de la Kallos, pentru 6 lei oricum nu aveam prea mare lucru de pierdut;
- imi doream un fixativ pentru in fiecare zi, care sa nu incarce si sa nu fie prea tare, asa ca am ales wellaflex pentru volum;




- probabil va intrebati ce cauta un detergent de vase pe un blog de beauty; fetelor, frumusetea si ingrijirea mainilor pleaca si din bucatarie, detergentii ataca pielea mainilor asa ca aveti mare grija, mie imi place foarte mult detergentul de vase LifeCare deoarece este delicat cu mainile mele;
- mi-a placut cum miroase apa de parfum Biotissima asa ca am achizitionat-o;
- am cumparat gelul cu aloe vera pentru o cura de detoxifiere, ca prima impresie va pot spune ca nu are un gust prea bun.




Voi ce mai testati si cum rezistati tentatiilor? Ce parere aveti de produsele de mai sus? Ati incercat vreunul?

6 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere..si asteptam pareri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Musai trebuie sa iau si eu topcoat-ul ala Farmec, ca nu mai pot trai fara el!:)) Sa te bucuri de toate produsele!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum vreau şi mai mult să-mi iau şi eu topcoat-ul de la Farmec! Să ne spuice vei mai testa în săptămânile urmpătoare! Treci şi pe la mine!


    http://beau-typhoon.blogspot.ro/2014/09/pensule-esentiale-essential-makeup.html?showComment=1409828111195#c9006691500929317733

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le folosesti cu placere:D ai un blog dragut si o sa te urmaresc cu placere.
    te astept si la mine; hppt://totallycoolarts.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu m/am ineles prea bine cu samponul deoarece trebuia sa imi spal parul in fiecare zi... cred ca merge mai bine pentru parul uscat. Nici cu piatra de alun nu m/am inteles ... Sper sa imi spun de top coat/ul de laFarmec, sunt curioasa, si despre masca de la Kallos.

    RăspundețiȘtergere