Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 8 august 2014

Review: Bioderma Sensibio H2O Solutie micelara



       Pentru ca imi plac foarte mult produsele Bioderma nu puteam sa scap aceasta lotiune micelara fara sa ii fac o recenzie, desi cred ca multe din voi deja o folositi si probabil ati citit o gramada de pareri despre ea la colegele mele bloggerite. Este al doilea produs de acest gen pe care il folosesc, prima mea lotiune micelara fiind cea de la Ivatherm. Intre timp am vazut ca au aparut pe piata o gramada de astfel de produse, sincer acum ma tenteaza sa incerc si lotiunea micelara de la Garnier despre care am auzit ca are un raport pret/calitate excelent.
         Revenind la vedeta postarii de azi ma incanta faptul ca se gaseste in trei cantitati diferite: la 100 ml, la 250 ml si la 500ml. Astfel daca iti doresti sa o incerci pentru prima data o poti achizitiona in varianta de 100 ml pentru numai 16 lei. Acest produs este destinat pielii sensibile, insa daca sunteti posesoarea unui ten mixt sau gras puteti folosi Bioderma Sebium H2O solutie micelara.

Valabilitate: 12 luni de la deschidere

Indicatii: inovatie Bioderma, Sensibio H2O curata delicat si indeparteaza machiajul de pe fata si conturul ochilor. Micelele continute, micro-emulsifica impuritatile pastrand in acelasi timp echilibrul cutanat.Ingredienti activi calmanti previn si reduc inflamatia. Toleranta oculara si cutanata excelenta. Fara parfum.

Ingrediente:
 WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, PROPYLENE GLYCOL, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE.

Am folosit acest produs pentru demachierea tenului atat dimineata cat si seara asa ca iata parerea mea despre solutia micelara Bioderma Sensibio H2O:
- curata foarte bine machiajul fetei si al ochilor;
- nu irita nici tenul nici ochii;
- este foarte usoara si poate fi folosita in orice anotimp deoarece nu incarca tenul;
- ce imi place cel mai mult la ea e ca e delicata cu genele;
- ingredientele sunt foarte bune;
- ca si minus ar putea fi considerat pretul sau.

Din partea mea aceasta lotiune micelara merita un 10 si nu aveti nimic de pierdut daca doriti sa o incercati. Voua va plac solutiile micelare? Care este preferata voastra?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu