Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 8 iulie 2014

Produse expirate/consumate

             Zilele astea am facut ceva curatenie printre cosmetice si am zis sa nu mai tin lucruri care imi sunt de prisos, asa ca am strans recipientele goale dar am gasit si cateva produse expirate.

             Incep mai intai cu produsele expirate:
- fond de ten Nyx, cred ca a fost cadou la o revista insa nuanta sa a fost mult prea deschisa pentru mine, asa ca nu l-am folosit;
- crema nuantatoare Avon, nu a fost tocmai potrivita pentru tenul meu, review -ul sau pe blog ;
- masca cu cafea de la Lady's, mirosul sau este demential si mi-a placut cum isi face treaba, insa am uitat de ea si expirat, oricum nu mai era multa cantitate, cu prima ocazie o sa o recumpar;
- anticearcan Studio de la Oriflame, e apa de ploaie, efectiv nu face nimic, l-am folosit de cateva ori, cel nou din gama The One isi face mult mai bine treaba;
- in cea de-a doua imagine este o lotiune pentru par cu protectie termica Camil de la L'adys, din cate imi aduc aminte nu m-a impresionat prea tare insa din cauza altor produse am tot evitat sa o folosesc si i s-a dus termenul.






Iata si ce produse am mai terminat:


- deodorant Aile de la Kaufland, ieftin si bun, totusi cel pe roz ramane preferatul meu;
- rimel Yves rocher, daca la inceput mi-a displacut intre timp ajunsesem sa ne intelegem destul de bine;




- samponul head and shoulders, nelipsit din baie;
- spumantul cu pepene de la Avon, pur si simplu are un miros deilicios;
- lotiune de corp pentru fermitate Avon, mi-a placut mult, dar parca s-a terminat prea repede;




- gel de curatare Balea, recumparat cu orice ocazie;
- deodorante Roge Cavailles, am scris despre ele in postarile trecute;
- apa de toaleta de la Spring Tenderness de la Oriflame a fost preferata mea, am vrut sa o cumpar din nou din campania recenta insa nu am mai gasit-o in stoc, cu prima ocazie o recumpar;




- apa de toaleta More by Demi, tot de la Oriflame, de mai bine de un an il am si de-abia am reusit sa il termin, nu a fost tocmai pe gustul meu;
- apa de toaleta Grasiela de la Lady's , si-a tnnut foarte bine mirosul avand in vedere ca nu costa mai mult de 20 de lei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu