Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 8 mai 2014

Review: Lapte nutritiv vitaminizant Doina Clasic





       Atunci cand vine vorba de demachiant intotdeauna sunt deschisa sa incerc altceva. La unele ma mai intorc la altele poate nu , insa vreau sa va impartasesc impresiile mele despre fiecare demachiant folosit. In ultima perioada pe raftul din baia mea a stat laptele demachiant Doina, una dintre marcile traditionale, care continua sa aiba succes si la 40 de ani de la lansarea sa. Conform site-ului Farmec, studiile de specialitate arata ca unul din 6 demachiante vandute in Romania este laptele Doina.


Producator: Farmec
Cantitate: 200ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere
Pret: in jur de 8-9 ron, in functie de promotii







Parerea mea:
- are o consistenta cremoasa, dupa cum se poate observa in imagine;
- curata bine machiajul si impuritatile;
- nu mi-a provocat iritatii si usturimi tenului sau ochilor;
- mirosul este placut;
- un plus poate fi faptul ca are nu mai putin de 12 utilizari diferite;
- modul de dozare mi-a dat cele mai mari batai de cap.

Ati folosit acest lapte? Cum vi se pare?

4 comentarii:

  1. Stefania Petcu8 mai 2014 la 19:23

    L-am folosit si eu ceva timp si chiar mi-a placut, mirosul si textura mi-au placut cel mai mult:)

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am folosit inainte, acum nu stiu daca l-as mai incerca. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Folosesc acest lapte de 26 ani si este foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am auzit multe persoane care folosesc acest demachiant si ca sunt multumite de el. Eu nu l-am folosit niciodata dar atunci cand il vad ma duce cu gandul la bunica mea care il avea pe etajera in baie!

    Poate imi voi face curaj intr-o zi sa il incerc pana atunci sa il folosesti cun placere!

    RăspundețiȘtergere