Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

sâmbătă, 17 mai 2014

Produse consumate




        In imaginea de mai sus se afla produsele consumate in ultima perioada. Nu sunt asa multe iar despre unele deja ati citit parerea mea pe blog. Iar acum sa le luam pe rand:
- lapte demachiant Doine, un produs bun insa modul de dozare m-a scos din minti, gasiti recenzia sa pe blog;
- gel intim de la Kaufland, un produs ieftin si bun;
- gelul de dus Nivea a fost demential, trebuie recumparat;
- cu crema L'oreal nu m-am mai inteles prea bine pe fina, gasiti parerea mea despre ea pe blog;
- serul termoprotector Gerovital l-am folosit dupa fiecare baie, recenzia sa este pe blog;
- crema antivergeturi de la Elmiplant;
- antiperspirantul solid  Dove a fost o mare dezamagire, denumirea de invisible dry nu i se potriveste deloc, mi-a ingalbenit hainele.
Voi ati folosit vreun produs din cele de mai sus?


2 comentarii:

  1. Si eu am fost dezamagita de deodorantul Dove,din aceleasi motive,iar laptele Doina ramane un produs de incredere,pe care l-as cumpara oricand.
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Laptele demachiant Doina l-am folosit si eu acum cativa ani si nu mi s-a potrivit in perioada aceea.Tenul meu are perioade in care o cam ia razna. :D

    RăspundețiȘtergere