Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 25 aprilie 2014

Top 3 ieftin si bun: dizolvant pentru unghii


        Pentru ca am facut un top al ojelor, m-am gandit  acum sa fac un top 3 al dizolvantelor pentru unghii .  Criteriile pentru care am ales cele trei produse:
- sa fie sub 10 lei;
- sa stearga cu usurina oja de pe unghii;
- sa faca mai putin rau unghiilor si sa aiba un miros placut.


Iata premiatele:


DIZOLVANT INTARITOR PENTRU UNGHII FARMEC


DIZOLVANT PENTRU UNGHII FARMASI






DIZOLVANT PENTRU UNGHII CAMIL DE LA LADY'S




Voi ati folosit vreun dizolvant din cele de mai sus?








5 comentarii:

  1. Nu am mai folosit aceste produse. De incercat pe viitor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu le-am folosit! De la Farmec foloseam pe vremuuuri acetona clasică, în sticlă din sticlă! :)) Care este preferatul tău dintre toate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am un preferat din cele trei, doar ca cel de la Lady's e mai usor de folosit, doar bagi degetul in sticluta :)

      Ștergere
  3. Nu am folosit niciunul dintre cele 3 produse, dar cel de la Farmec pare interesant. Asteptam parerile tale despre aceste acetone :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie mi-a placut cel de la Farmec, mai ales ca avea si un miros tare dragutel.

    RăspundețiȘtergere