Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 16 ianuarie 2014

Top 3 ieftin si bun: lapte demachiant

Iata ca azi revin cu un nou produs aflat in top 3 ieftin si bun si anume demachiantul. Iata care au fost cerintele pentru ca demachiantele sa intre in topul celor ieftine si bune:
- sa fie sub 15 lei;
- sa curete bine machiajul si impuritatile;
- sa nu provoace iritatii tenului sau usturimi ochilor.

Acesta este topul facut de mine in urma experientei mele cu diverse lacuri de unghii si bineinteles respectand cerintele de mai sus:


- LAPTE DEMACHIANT FARMEC






- LAPTE DEMACHIANT HERBAGEN





- LAPTE DEMACHIANT BIOTEN



       Dupa cum observati in top 3 se afla numai produse romanesti ceea ce nu ma face decat sa ma bucur si sa constat ca avem produse de calitate la preturi accesibile. Voi folositi produse romanesti? Ati incercat vreun demachiant din cele de mai sus? 

8 comentarii:

  1. Produsele Farmec sunt mereu prezente in trusa mea de ingrijire. Nu am avut niciun demachiant de mai sus. De la Farmec am avut unul cu argan si cred ca am avut si de la Bioten dar nu-mi mai amintesc :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat fiecare demachiant si sunt foarte bune!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. am avut unul de la bioten si mi a placut mult:)
    ma bate gandul sa il incerc pe cel de la Herbagen
    in prezent folosesc unul de la Cien
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. produsele bioten le-am incercat si eu mai demult si am fost foarte multumita de ele. cred ca ma voi intoarce la ele cat de curand!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt fana produse romanesti. Am incercat demachiantul Bioten.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am incercat Bioten, cel verde su imi place mult, mult. Dar contine parfum, din pacate.. Asta nu inseamna ca nu-l folosesc :)))

    RăspundețiȘtergere