Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

sâmbătă, 21 decembrie 2013

Sunt buzzer Coccolino!






          Asa cum spune titlul sunt buzzer Coccolino. M-am inscris si eu in noua campanie de testare a balsamurilor Coccolino in editie speciala de Craciun. Ieri s-a afisat lista cu participantii si azi deja am fost sunat de curier ca are un pachet pentru mine, asadar ii felicit pentru promptitudine. Daca va doriti si voi sa fiti buzzeri va puteti inscrie aici pentru a participa la viitoarele campanii. Probabil ca sunteti curiosi ce contine cutia :





-  1 x Balsam de rufe Coccolino Sensation Christmas Edition, Passion Flower & Red Fruits
-  1 x Balsam de rufe Coccolino Sensation Christmas Edition, Purple Orchid & Blueberries
-  1 x Brosura informative
-  1 x Ursulet de plus
-  1  x Ghid de Buzz

Eu abia astept sa teztez aceste minunate balsamuri. O sa revin cu parerea mea despre ele pe blog. Voi ati folosit balsam de rufe Coccolino? Ce parere aveti despre el?
 

11 comentarii:

  1. Super.. M-am inscris si eu, dar n-am primit :(

    Sa te bucuri de toate :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac balsamurile lor, au un miros frumos. :D
    Trebuie sa le adulmec si pe astea, dupa ce-ti voi citi parerea. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Miros atat de bine! SI pe mine m-a vizitat Mos Buzz!

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesting! De obicei miros frumos toate balsamurile, eu nu mai locuiesc in Romania, deci folosesc altceva.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am primit sambata coletul si acum jumatate de ora doar ce am scos rufele din masina. Miros suuuuuuuper! acum vreau sa vad cat persista parfumul pe haine.
    http://paginidezisinoapte.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt uimita sa observ ca parfumul persista. Ma bucur ca m-am inscris in campanie. In plus baietelul meu are acum un nou prieten: ursuletul Coccolino!

      Ștergere
  6. Toate balsamurile de rufe de la Cocolino miros bine, sigur și acestea. :)
    Ursulețul e tare simpatic. Ursulețul de pluș Cocolino a fost preferatul meu în copilărie, n-am să-l uit niciodată. :D

    http://beauty-corner-for-women.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am testat aceste balsamuri minunate despre care am doar cuvinte de lauda. Parfumul lor bogat se simte in toata casa, parca acum rufele mele se bucura si ele de sarbatori cu balsamurile coccolino christmas edition.

    RăspundețiȘtergere