Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 4 noiembrie 2013

Putin shopping

Ca orice fata si mai ales bloggerita nu pot rezista tentatiilor, sa treaca o luna fara sa imi achizitionez produse cosmetice de care am mai multa sau mai putina nevoie. Iata ce am cumparat zilele trecute:


- mi l-am dorit de cand a aparut si pot sa va spun ca deja il ador :X , ne intelegem absolut perfect;



- m-am gandit sa mai incerc si alte produse essence asa ca m-am orientat catre primer pentru pleope si un gloss;





- comanda de la Avon, imposibil sa te uiti prin catalog si sa nu vrei ceva.
 

11 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de noutati!! :p
    E minunat cand iti gasesti fdt dorit, dupa atatea incercari nu?:p
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. avon mereu te prinde intrun val de reduceri cu multe cumparaturi..

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le folosesti cu drag si sa ne povesteti despre primerul de la Essence.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu multa placere. Sunt curioasa de primer cum este :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie sa te intreb: cum miroase sprayul de la Avon? As vrea sa il cumpar, dar mai intai vreau sa fiu sigura ca miroase bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. As incerca si eu fondul de ten, insa ma tem ca nu s-ar impaca bine cu tenul meu gras..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. l-am folosit de cateva ori si in mod clar nu il recomand unui ten gras, mai bine te orientezi catre altceva :*

      Ștergere