Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 2 septembrie 2013

Reviste luna septembrie (I)

            In luna septembrie reviste au cadouri care de care mai tentante astfel incat nu am putut rezista sa nu imi achizitionez si eu doua dintre ele: FEMEIA si GLAMOUR.





- revista FEMEIA se gaseste cu cadou la pretul de 11 ron, cadoul este un rimel Yves Rocher la alegere din doua variante, in revista se mai gaseste si o brosura Yves Rocher si un catalog pentru gradina;








- revista GLAMOUR costa 6 ron si contine ca si cadou un sampon CLEAR pentru volum in varianta minisize ( 50 ml) si doua mostre, una de la noul parfum Bourjois si alta de la noul ruj Avon, pe langa acestea si o brosura  Yves Rocher;

            Pe langa acestea ma mai tenta si MARIE CLAIRE care are cadou o pereche de ciorapi cu doua fete Laura Baldini, insa nu am gasit marimea mea la culoarea pe care am vrut sa o am.
            Voi ce reviste v-ati achizitionat luna aceasta sau care anume va tenteaza mai mult?

9 comentarii:

  1. Nu am cumparat nici o revista dar ma tenteaza :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu cumpar reviste Ema :) ma tentase mult cand aveau palarii dar gandul ca poate nu va fi buna ca marime dar si calitate m-a cumintit :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) interesante informatii ...cred ca o sa-mi cumpar si eu macar o revista !

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu momentan am luat doar Glamour si astept sa imi vina prin abonament inca 3 reviste :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am si eu rimelul Yves, dar nu m-a impresionat. Tie cum ti se pare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bunicel, nici de aruncat nu e :) dar nici de facut statuie, in general imi place

      Ștergere