Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 17 septembrie 2013

Reviste luna septembrie (II)

              Nu stiu daca stiti dar acum aproape doua luni in cazul in care completai anumite chestionare primeai abonament pe trei luni (septembrie, octombrie si noiembrie) la revistele JOY, VIVA, si PSICHOLOGIES. Iata ca eu le-am primit deja pe toate trei pentru luna septembrie. In ordinea in care le-am primit:





JOY a venit impreuna cu o mostra VICHY si un mic gel de dus DOVE care este foarte cremos, imi place mult.





Revista VIVA a avut alaturi un scrub minisize MARIO BADESCU , o mostra ruj AVON, si o brosura YVES ROCHER.





Cat despre PSICHOLOGIES, nu a avut nimic alaturi de ea, revista nu a fost in tipla si fara niciun cadou, insa am sesizat ca plicul in care a sosit fusese taiat la un cap. Nu stiu daca aceasta revista a avut ceva cadou pentru luna septembrie sau cei de la posta au sustras cadoul. 

8 comentarii:

  1. nici la mine la Psycologies nu era nimic la revista, dar plicul era intact asa ca ma gandesc ca nu avea cadou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaa.. e bine :)) inseamna ca asa a venit la toata lumea, mersi mult ca mi-ai spus :*

      Ștergere
  2. demult nu mai cumpar reviste de fete :) sincer nu-mi pare rau deloc.Uneori imi mai iau un vogue pe tablita sa rasfoiesc cand sunt pe drumuri si in general am trecut de foarte mult timp la fp si forbes.

    RăspundețiȘtergere
  3. Heya! This is the third time visiting now and I really just wanted to say I truley relish
    reading your web site. I decided to bookmark it at delicious.com with the title: Blogger:
    Fromm beauty wityh love and yourr Web address:
    http://www.blogger.com/comment.g?postID=3363519474156551826&blogID=5563779451470295141. I hope this is okay
    with you, I'm making an attempt to give your fantastic blog a bit more publicity.
    Be back soon.

    Here is my blog post ... free raid recovery

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu mi-am mai cumparat revistede mult timp :) nu ma tenteaza :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, sa-mi fie rusine, nici nu imi amintesc de cand nu mi-am mai luat o revista.. Si ultima cumparata tot pentru cadou fusese in mod clar. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Astept si eu revista. Joy era goala, viva avea mostra de scrub MB

    RăspundețiȘtergere