Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 12 septembrie 2013

Review: gene false si adeziv Cupio.ro




            In acest articol o sa va prezint ultima mea descoperire in materie de make-up si anume genele fasle de la Cupio.ro . Trebuie sa recunoastem ca multe dintre noi apelam la gene false atunci cand avem un eveniment mai special si ne dorim sa avem o privire atragatoare. Prin urmare vreau sa faceti cunostinta cu doua tipuri de gene false: gene din par natural si gene din par artificial si bineinteles un adeziv foarte bun pentru care avem nevoie ca genele false sa stea la locul lor.





           Da! Aceste gene false sunt din par artificial! Si par atat de naturale, aplicate la ochi nici nu par ca nu ar fi ale persoanei care le poarta. Pe spatele cutiei se gasesc o gramada de explicatii si indrumari astfel incat si cineva fara experienta le-ar aplica fara probleme, mai ales ca sunt destul de rezistente pentru a fi manuite cat mai usor . 




Pentru ca tot vorbeam de rezistenta daca sunt folosite corect le puteti aplica de cel putin 2-3 ori. 




In mod sigur cu aceste gene veti avea lungime si volum, combinatia perfecta pentru o privire atragatoare.  Sa nu mai vorbim de pret - 15 ron - care este foarte bun avand in vedere calitatea acestor gene, le recomand atat pentru uzul personal cat si pentru cel profesional. 




              Daca va doriti un look mai natural atunci va recomand aceste gene din par natural  , desi pot fi purtate fara nici o ezitare si pentru un machiaj de seara. 





La fel ca si celelalte sunt de o calitate exceptionala, se aplica usor si pot fi reaplicate de mai multe ori. Le recomand atat pentru uz personal dar mai ales pentru uz profesional datorita calitatii superioare. 
                  Pentru ca genele false sa reziste si sa nu se miste de la locul lor avem nevoie de adezivi gene false de o foarte buna calitate. De obicei adezivii sunt de culoare alba, neagra sau transparenta. 
Adezivul pe care vi-l prezint este negru si de o calitate excelenta asigurand o rezistenta de lunga durata fara a lasa reziduri inestetice. 





Acest adeziv vine in cutia de mai sus o gramada de instructiuni pentru a asigura aplicarea corecta a acestuia pe gene.  Langa el se gaseste un instrument special pentru fixare. 





Pretul sau excelent - 18 ron - avand in vedere calitatea dar si cantiatea care este una mai mult decat generoasa - 7 ml.

              Va recomand din tot sufletul genele false si adezivii Cupio.ro deoarce sunt de o calitate extraordinara . In ceea ce priveste comanda va garantez ca o veti primi in timpul cel mai scurt, personalul acestui site dand dovada de o eficienta ireprosabila. Pe langa gene si adezivi veti mai gasi si o gramada de produse pentru make-up dar si pentru manechiura, par si ingrijire corp. 

10 comentarii:

  1. Nu am folosit pana acum, dar cele din par natural arata foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am avut sansa sa folosesc dar gene individuale de la ei si mi-au placut mult.
    De adeziv am auzit numai vorbe bune

    RăspundețiȘtergere
  3. Genele arata excelent.
    Sa le folosesti cu placere in continuare.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Pana acum nu am gasit nicaieri un adeziv bun, sau niste gene false care sa nu para ieftine si facute din plastic. Bine ca am vaut aici, sa stiu sigur de unde sa-mi iau :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer am incercat o data sa-mi pun acasa si n-am reusit, se desprindeau de la capat... probabil nu erau de foarte buna calitate, dar n-au fost nici ieftine, n-am idee ce firma erau, nu mai retin, ca le-am aruncat cu tot cu adeziv :D
    Sper sa le mai dau si eu o sansa si daca spui ca astea sunt bune, cine stie, merci de pont!

    http://diana.doubleweb.ro/last-summerish-outfit/

    RăspundețiȘtergere
  6. am emotii cand vine vorba de gene false dar imi fac curaj

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmm...suna bine :D am gene false acasa, dar n-am adeziv :)) chiar eram in cautare de unul, iar la pretul asta, e foarte ok

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac genele false...imi place rezultatul dupa aplicare, dar am maini stangi :))
    Genele arata calitativ...pacat ca nu stiu eu sa le lipesc :)

    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am incercat o singura data gene false, si nu s-au lipit :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Genele false dau un alt aspect machiajului.


    http://darkflayer.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere