Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 23 septembrie 2013

Review: gel de curatare Balea YOUNG SOFT&CARE




Cantitate: 150 ml
Pret: in jur de  8 ron
Unde se gaseste: doar in DM










Parerea mea:
- imi place textura sa  si mai ales particulele roz :) ; aceste particule nu sunt exfoliante;
- imi place ambalajul , faptul ca are pompita face dozarea mai usoara iar continutul nu ia contact cu aerul;
- curata foarte bine impuritatile si urmele de machiaj;
- nu usuca tenul;
- chiar daca pe el scrie sa se evite contactul cu ochii, eu chiar m-am spalat si in zona lor si nu am avut nici o problema.

Imi place foarte mult acest gel de curatare si sigur il voi recumpara chiar daca ultima data nu l-am mai gasit la raft si l-am inlocuit cu un altul tot aceeasi marca. Voua va plac produsele Balea?

17 comentarii:

  1. N-am incercat niciodata, dar n-am inteles unde se gaseste... :D

    Vreau si eu niste clickuri pe 2-3 linkuri, merci! http://diana.doubleweb.ro/sheinside/

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am incercat niciodata nici un produs balea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru interesul acordat blogului meu. V-am contactat pe mail.

    RăspundețiȘtergere
  4. am si eu niste geluri de curatare de la Balea, de abia astept sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
  5. tare mi-as dorii si eu produse balea :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Eram curioasa de acest gel, mai ales ca acum am un concurs in care acesta face parte din premiu :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am folosit acest gel, dar am folosit alte produse Balea care mi-au placut foarte mult. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am un altul de la Balea, in tub, insa m-ai tentat cu acesta, mai ales ca-mi place sistemul de dozare. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Iubesc produsele Balea iar acesta ma tenteaza foarte tare. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. De mult planuiesc sa folosesc produse de la balea :)

    RăspundețiȘtergere