Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 15 septembrie 2013

Review: crema hidratanta cu extract de gutuie Elmiplant



                   Hei girls! Am promis un review acestei creme inca de pe vrema cand era in ambalaj de plastic, cred ca sunt vreo 2 ani :)) , si iata-ma ca acum reusesc sa fac ce am promis. In timp aceasta crema si-a schimbat ambalajul, acum fiind la borcanas de sticla, desi ar fi fost de preferat sa treaca la tub pentru a nu mai baga degetele in ea.  Nu am vazut aceasta schimbare neaparat cu ochi mai buni, mai ales ca acum ambalajul este transparent iar in prezenta luminii este afectat continutul, de aceea eu o tin in cutie; intr-adevar cu noul ambalaj are un aspect mai elegant

Cantitate: 50 ml
Pret: 13 ron
Valabilitate: 12 luni de la deschidere
Recomandata pentru: 20-35 ani , ten normal/mixt








Parerea mea:
- are o textura usoara, se intinde usor si este repede absorbita in piele;
- este o foarte buna baza de machiaj;
- o recomand tenurilor normale/mixte chiar si celor grase ;
- desi eu am tenul mai uscat am cumparat-o pe timp de vara cand tenul are nevoie de o crema mai usoara insa o data cu racirea vremii simt ca nu il mai hidrateaza cu adevarat iar pe timp de iarna nu cred ca ar face fata ;
- nu mi-a provocat alergii, iritatii ale tenului sau usturimi ale ochilor;
- desi se lauda  cu o hidratare de 24 de ore nu cred ca exista vreo crema cu asemenea putere, in plus tenul trebuie demachiat si hidratat  dimineata si seara;
- cum spuneam mai sus mi-ar fi placut sa aiba alt tip de ambalaj;
- lipsa spf-ului ar putea fi un minus, insa daca o folositi dimineata si aplicati un fond de ten cu spf ar putea fi ok;
- nu contine parabeni, coloranti sau parafine.


                    In general este o crema buna, eu cred ca am cumparat-o de cateva ori si am folosit-o cu placere, in general in timpul verii a fost potrivita tenului meu. Voua va plac produsele Elmiplant? Ati folosit aceasta crema?

10 comentarii:

  1. Nu am folosit-o dar daca zici ca nu e grasa parca i-as da o sansa:D
    Multumim pentru review:*
    http://miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am folosit niciodata cremele Elmiplant dar as fi curioasa sa o testez :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am folosit creme de la Elmiplant si curand am nevoie de o noua crema daca nu uit poate ii dau o sansa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. o am si eu, dar inca nu m-am hotarat daca imi place sau nu!

    RăspundețiȘtergere
  5. O am si eu, i-am facut si review..imi place destul de mult :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am mai folosit produse Elmiplant de ceva timp, insa imi aduc aminte ca-mi placeau. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am folosit-o mai demult. Mi-a placut, insa acum cand privesc inapoi nu cred ca m-as mai intoarce la ea pentru ca fiind atat de usoara si exact cum spuneai mai sus, nu prea tine hidratarea. As cumpara-o acum doar ca sa o folosesc ca baza pentru machiaj. Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  8. este usor de aplicat, usor parfumata, chiar delicata, buna pentru ten mixt cum am eu, pret bun, fara conservantii care lipesc cremele de piele, formula minunata pe timp de zi-eu o folosesc si noaptea ! mi se potriveste. Ma bucur pentru produsele noastre romanesti-chiar daca firmele noastre sunt cumparate pe motiv politic! calitatea exceleaza !

    RăspundețiȘtergere