Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 29 septembrie 2013

Review: Creion contur ochi - rezistent la apa Impala de la Lady's




          Astazi va impartasesc parerea mea despre aceste creioane de ochi rezistente la apa, care sunt distribuite de firma Lady's. Ele sunt produse de Impala si ma bucur ca cei de la Lady's distribuie produsele lor deoarece sunt de calitate si la preturi accesibile.  Eu am sase nuante si am incercat sa le surprind ca sa va faceti o idee, insa vremea de afara nu prea m-a ajutat.  Le puteti gasi aici la pretul de 10 ron iar pentru a le comanda o puteti face completand acest formular.
        Despre ele va pot spune urmatoarele lucruri:
- sunt cremoase si se aplica usor;
- sunt foarte rezistente, nu se intina si nu curg, am aplicat ca si test pe mana si au rezistat chiar si dupa ce m-am spalat pierdandu-si din intensitate dar fara sa se intine;
- pot fi comparate cu cele supershok de la Avon;
- pretul e mai mult decat prietenos pentru calitatea care o au;
- le recomand si sigur le voi recumpara.





Un comentariu: