Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 19 septembrie 2013

Mici cumparaturi DM

Ieri am fost si eu putin prin DM si nu am avut cum sa nu iau ceva, luna aceasta avand o gramada de reduceri. Iata ce am achizitionat eu:








- gel de dus BALEA, 4 ron, aveau cu o gramada de arome, toate sunt la cantitatea de 300 ml , se merita sa achizitionezi cateva la pretu aSTA;
- deodorant BALEA, numai 4,5 ron, si acesta se gaseste in mai multe variante;
- gel de curatare BALEA, 8 ron;


Aici veti gasi ofertele DM  pentru aceasta luna care mie mi se par mai mult dcat tentante.

10 comentarii:

  1. sa le folosesti cu placere!deodorantul chiar nu lasa urme oare? eu m am saturat de urmele albe pe care le lasa deodorantele pe haine..

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  3. Deodorantul nu l-am incercat, gelurile de dus miros divin! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu drag! Eu as face prapad prin DM :D

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le folosesti cu drag ,, credema ca vreau si eu un DM la mine in oras urgent ..

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai ce mult imi doresc si eu produse Balea :(
    Sa le folosesti cu drag!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa te folosesti de ele cu placere! Am prins si eu oferta si mi-am luat un gelul de dus cu coacaze negre. Toate miros asa de bine ca nici nu stiam pe care sa-l aleg! Ma tenteaza si deodorantele,dar nu stiu daca isi fac bine treaba.. plus ca majoritatea (cele cu 48 h) contin aluminiu :-s

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le folosesti cu placere!:) Gel de dus mi-am luat si eu chiar daca mai am destule, nu am putut rezista!:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare dor mi-e de-un dm!!!:)
    Sa te bucuri de ele, Emilia!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  10. Sper să le fi folosit cu drag! Abia aștept să mai dau o raită pe acolo, când mi se vor mai termina cosmeticele.

    ale-ella.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere