Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 9 septembrie 2013

Intotdeauna la moda cu rubyfashion.ro

         Astazi va prezint un magazin online unde sigur veti gasi imbracaminte, incaltaminte dar si accesorii pe gustul vostru , toate facute de designeri recunoscuti.
Pentru ca a venit deja toamna si am inlocuit garderoba de vara cu cea de toamna am sa va arat cateva modele de pantofi dama care mie personal imi plac foarte mult. Mi-a fost foarte greu sa aleg ceva anume pentru ca toate produsele au un design atragator si din cauza faptului ca sunt o multitudine de modele de la balerini, mocasini, pana la pantofi.
Iata cateva modele care imi plac foarte mult:






M-am orientat si catre bluze dama  unde am gasit modele superbe pentru toate stilurile: elegante, casual,sport, si pentru toate categoriile de varste. Mai jos sunt cateva modele alese de mine:








Pentru ca inca mai sunt nunti, botezuri si diverse evenimente, dar sa nu uitam ca odata cu inceputul scolii vin si balurile bobocilor de la licee si facultati, am pus ochii si pe cateva rochii de seara. Modelele sunt pe toate gusturile:








Mai sus va spuneam ca aceste colectii de haine de pe acest magazin online apartin unor designeri cunoscuti din care o sa enumar si eu cativa: Adriana Delia Barar, Monica Oranici, Diana Tatucu etc.
         In mod sigur in acest magazin veti gasi ceva pe placul vostru deoarece contine o diversitate de modele si produse de calitate. 

11 comentarii: