Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 4 septembrie 2013

Impresii tricou Kurtmann.ro

Va spuneam aici despre comanda mea Kurtmann.ro si dragostea mea fata de imprimeurile cu animale.  Astazi vreau sa va vorbesc de unul din tricourile mele preferate:




L-am purtat de cateva ori asa ca imi pot spune parerea despre el:
- materialul este din bumbac;
- culoarea este rezistenta la spalari;
- pietricelele nu au sarit, sunt toate la locul lor;
- dupa purtare si spalare nu s-a largit si nici nu a intrat la apa;

Intr-adevar  Kurtmann.ro  au tricouri de o foarte buna calitate, iata cum arata al meu dupa cateva spalari:




20 de comentarii:

  1. Arata bine si mai ales daca ai zis ca pietricelele nu au sarit, e o mare chestie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este superb ! Sa-l porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place mult spatele tricoului!<3

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Fain! Si mie-mi plac imprimeurile cu animale :D
    Am primit si eu recent un colet de la ei si sunt foarte multumita, abia astept sa port toate produsele :D

    Chiar aici vedeti un tricou de la ei... si sandalele: http://diana.doubleweb.ro/need-kurtmann/

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult tricoul tau. :)
    Ppici

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac imprimeurile cu animale :)
    Sa-l porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos este!Imi place mult imprimeul desi de obicei sunt mai pretentioasa!Kurtmann are multe hainute faine si de firma :D
    Preturile mici insa sunt cele mai faine <3

    RăspundețiȘtergere
  8. frumos, sa-l porti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere