Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 30 aprilie 2013

Bunatati Procter and Gamble




      Saptamana trecuta a fost o oferta pe un site care continea mostre P and G si costa 0 lei asa ca am cumparat-o si eu :) singura chestie era sa platesti transportul curierului, 3 lei pentru Bucuresti respectiv 5 lei pentru provincie. Pentru ca aceasta oferta continea si mostre head and shoulders, samponul meu preferat, am zis ca pentru 5 lei nu am nimic de pierdut. Ieri am primit coletelul si iata ce se afla in el :




       Toate produsele sunt pe placul meu :). Acum sa vi le arat detaliat:

- trei plicuri sampon a cate 10 ml fiecare;


- o mostra Ariel Active Gel Capsules (35 g) pe care de-abia astept sa il testez, nu am mai folosit pana acum capsule;



- un plic Lenor (50 ml) si unul Fairy (35 ml) , cel din urma este nelipsit din bucataria mea :) ;


 
 
- fixativ Wellaflex (75 ml);

 

          Desi ei le numesc mostre eu le-as considera mai degraba produse minisize. Imi plac produsele P and G si le consider de calitate, majoritatea dintre ele le folosesc si eu. Voi ce produse P and G folositi?

3 comentarii:

  1. Și eu am profitat de acestă ofertă, în special pentru acel fixativ. Mi se pare foarte practic, usor de cărat în poșetă!
    N-am încercat nici eu capsulele până acum și-abia aștept să o fac!
    Să le folosești cu mare drag :*

    RăspundețiȘtergere
  2. :( Imi pare rau ca nu am prins oferta oricum pentu 5 lei e super ce ai primit.

    RăspundețiȘtergere