Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 11 noiembrie 2012

Noutati de la Lady's

      A aparut noul catalog Lady's valabil in perioada 20.11-30.12 si are o gramada de noutati si oferte speciale pentru sarbatori. Va invit sa il rasfoiti aici. Pe mine ma tenteaza urmatoarele lucruri:

 Lacul cu sclipici mi se pare must have pentru sarbatori iar glossul estela un pret excelent

Noua gama Regal arata foare bine si sigur o sa imi cumpar ceva.

Imi plac foarte mult aceste portfarduri transparente si mi se par foarte ieftine, cred ca o sa imi iau din fiecare model cate unul :)) .
Produsele acestea cu miros de ciocolata arata delicios si mi se par potrivite pentru acest sezon.

               Mai multe oferte gasiti rasfoind catalogul.Daca doriti sa va inscrieti o puteti face aici. Inscrierea este gratuita si nu este obligatoriu sa faceti comenzi. Se comanda un catalog pe care il primiti gratuit in cutia postala.



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu