Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 21 octombrie 2012

Review: demachiant nutritiv pentru ochi Elmiplant




              Pentru ca aproape am terminat acest produs m-am decis sa ii fac o mica recenzie.
Ce spune producatorul: Proteinele din Bumbac hranesc eficient genele si reduc iritatiile pielii, in timp ce Vitamina B5 reda elasticitatea pielii. Ideal si pentru ochii sensibili.
Actiune: Formula nutritiva indeparteaza eficient machiajul din zona delicata a ochilor, fara a provoca iritatii.Potrivit si pentru purtatorii de lentile de contact.
Nu contine parabeni si parafine.
Cantitate : 125 ml
Pret: in jur de 12 lei
Ingrediente: AQUA, PEG-8, POLOXAMER 124, CETEARETH-25, PEG-75 LANOLIN, PHENOXYETHANOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PARFUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, TETRASODIUM EDTA, HYDROLYZED COTTONSEED, LACTIC ACID.

            Parerea mea: Acest produs curata intr-adevar foarte bine machiajul ochilor si...cam atat. Nu cred ca este ideal si pentru ochii sensibil deoarece ustura foarte rau, mai ales daca din neatentie scapa si in ochi. Nu cred ca are cum sa hraneasca genele pentru ca sta foarte putin in contact cu acestea. Deci in afara de faptul ca indeparteaza eficient machiajul restul este marketing. Pretul este bun intr-adevar iar produsul eficient insa datorita faptului ca ma ustura ochii de la el nu stiu daca o sa il recumpar. In general mie imi plac produsele marca Elmiplant iar experienta mea cu acest produs nu o sa imi schimbe parerea despre ea.
 

Un comentariu:

  1. L-am folosit si eu intr-o perioada, dar si pe mine ma usturau ochii, probabil ochii mei sunt mai mult decat sensibili :))

    RăspundețiȘtergere