Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 19 august 2012

Review: Crema coloranta Herbal Time pe baza de HENNA de la Lady's





   V-am promis ca o sa fac un review la aceasta crema coloranta si iata ca am revenit. Iata ce spune producatorul:" Varianta mult mai eficienta si mai comoda decat variantele initiale bazate pe praf de henna. Te poti vopsi chiar si de doua ori pe luna, pentru ca produsul nu deterioreaza structura parului ci o reface." Sincer da. Este o formula foarte blanda cu parul, acopera foarte bine firele tocate - le reface chiar, parul este mai matasos si are si o stralucire foarte frumoasa.


    Cam asta sse gaseste in interiorul pachetului, tubul cu crema coloranta, o pereche de manusi si instructiuni. Parul meu este lung asa ca am folosit doua tuburi, insa pentru parul mediu este suficient un singur tub.




    Si cam asa arata ceea ce este in tub: o pasta groasa si neagra care are un miros de guma de mestecat :) . Mirosul placut ramane in par si dupa vopsire.



   Acestea sunt nuantele. Eu m-am facut cu saten inchis ciocolatiu. Va spuneam ca am mai fost facuta o data cu negru natural, insa pot sa spun ca imi place mai mult nuanta de acum decat negru natural deoarece aceea iese un fel de negru cu tenta de albastrui iar daca treci mana prin par iti ramane pe maini.  Probabil ca am stat si eu ceva mai mult cu ea in cap.Timpul de actionare este intre 30 si 90 minute in functie de culoarea initiala si culoarea dorita. Bineinteles ca depinde foarte mult culoarea initiala, mai ales ca este o crema coloranta si nu o sa prinda orice culoare, spre exemplu pentru parul saten nu sunt recomandate decat nuantele castaniu, saten inchis ciocolatiu si negru natural.






  Iata ce mi-a iesit mie, ceva mai inchis decat pe cutie, un fel de ciocolata neagra, bine ca eu am preferat sa stau cu 10 minute in plus cu ea in cap pentru ca imi doream ceva mai inchis. Nuanta tine pe par in jur de 6 spalari, asa spun ei dar o spun si eu din experienta trecuta, adica in jur de 2-3 saptamani, dupa care te poti face din nou. Imi place foarte mult aceasta crema coloranta si o recomand tuturor care vor o schimbare de moment, mai ales celor care au parul natural si nu vor sa aplice vopsea cu amoniac. O puteti gasi pe site-ul celor de la Lady's . Mai multe detalii despre ea aici. Iar daca doriti sa plasati o comanda accesati bannerul din stanga.


23 de comentarii:

  1. Es vrea portocaliul acela, dar nu stiu daca mi-ar iesi.

    RăspundețiȘtergere
  2. buna
    eu inca detin o podoaba 100% naturala, se incadreaza pe la un blond inchis, si ma gandeam la o mica schimbare, care sa-i accentueze nuanta sau chiar sa-i dea un pic alta culoare, mai inchisa sau mai deschisa. crezi ca ar prinde fain
    HtC cappuccino pe blond inchis?
    sunt si f speriata sa nu o dau in bara chiar daca se duce repede culoarea din el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur ar prinde bine, mai deschis nu poti sa te faci decat sa il decolorezi

      Ștergere
  3. Salut, daca am parul deja vopsit cu vopsea chimica si vreau sa incerc sa ma fac cu henna rosu ..mi-ar iesi? sau as fii in cap albastra/verde!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. albastra/verde nu ai de ce sa iesi , depinde cu ce culoare esti facuta acum in cap si de cand pentru ca sa iti prinda henna rosu;

      Ștergere
    2. Sunt un fel de portocaliu ..si am suvite blonde! acuma 6 luni m-am vopsit ultima data! am citit ca daca ai fost decolorata in par ,s-ar putea sa-ti iasa o culoare minunata dupa:))

      Ștergere
  4. poti sa-mi spui care sunt ingredientele ( toate scrise pe cutie) ? multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Parul a inceput sa cada , dupa aplicare ?
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere