Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 2 august 2012

Favoritele lunii iulie

       Da ... am revenit si eu :)) dupa o scurta pauza de cateva saptamani.. In timpul acesta am fost la mare, la munte.. am profitat de timpul liber. Acum vreau sa va arat ce am folosit cu placere in luna iulie.






- crema antiveregturi deja stiti de ce imi place, v-am batut destul la cap cu ea :)) ;
- crema cu spf cosmetic plant am folosit-o pana la ultima picatura;
- samponul head & shoulders m-a scapat de o groaznica matreata care nu vroia sa dispara deloc;
- apa termala vichy ( desi preferata mea e cea de la  La roche posay) buna la toate mai ales pe caldurile astea;






- crema de fata cu spf de la vichy;  :D  de la soare imi apar pistrui asa ca incerc sa previn;
- parfumul eclat week-end pe care l-am folosit toata vara pentru ca are o mireasma usoara;
- deodorantul nivea , a facut fata destul de bine avand in vedere temperaturile de afara.

    In materie de machiaj nu am nimic pentru ca am evitat machiajul , bineinteles din cauza caldurii. Voi ce preferate ati avut luna care a trecut???

Un comentariu: