Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 21 iunie 2012

Review : Crema pentru maini si corp - Milk&honey by oriflame



       Pentru ca am terminat aceasta crema de corp vream sa va vorbesc putin despre ea. Mie personal imi place foarte mult pentru ca are o textura usoara, un miros placut si hidrateaza bine lasand pielea catifelata.


      Plusuri:
- textura usoara
- se absoarbe repede in piele
- hidrateaza pielea lasand-o catifelata
- miros placut
      Minusuri:
- probabil borcanelul nu e pe placul tuturor
- desi este si pentru maini mie nu imi place sa o folosesc si in scopul acesta
       In general este o crema buna, pretul sau este undeva sub 20 de ron in functie de oferta. Posibil ca o voi recumpara.

2 comentarii:

  1. O am si eu , desi mi se pare prea dulce pt vara :D Dar este foarte buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu o folosesc si mi se pare ok, lejera...dar parca un pic cam scumpa. Sunt variante mult mai accesibile si mai bune, dupa parerea mea.

    RăspundețiȘtergere