Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 15 mai 2012

Review: Crema cu extract de melc Herbagen

           Astazi o sa va vorbesc despre crema cu extract de melc Herbagen. Am dat gata primul tub si l-am achizitionat pe al doilea. Imi plac foarte mult produsele Herbagen.



           Pe cutie producatorul se lauda cu :

           Crema Herbagen cu extract din melc, este un produs obtinut in proportie de peste 90% din substante naturale, contribuind la:

· diminuarea cicatricilor, ridurilor adanci de pe fata, maini, decolteu, corp (vergeturi)

· decolorarea petelor prin accelerarea procesului de exfoliere si formarea unui nou strat de piele

· reducerea si calmarea iritatiilor ce pot apare in urma arsurilor solare, barbierit, epilare etc..

· regenerarea tesuturilor si diminuarea depozitelor de celulita

· protejarea pielii impotriva radicalilor liberi datorita poluarii

· hidratarea pielii si cresterea elasticitatii acesteia, prin activarea secretiei de collagen si elastina.

· prevenirea dezvoltarii anumitor specii de bacterii ce pot apare in acnee.

             Intr-adevar crema se lauda ca face cam multe insa este o crema foarte buna in ceea ce priveste raportul pret/ calitate respectiv  40 lei/100 ml .
             Eu nu i-am gasit nici un minus in ceea ce ma priveste. Deci iata plusurile:
- este hidratanta, eu o folosesc seara
- reduce si calmeaza iritatiile astfel incat daca seara am vreo pata rosie dimineata ma trezesc cu tenul absolut curat
- miroase frumos
- ingredientele - 90% din substante naturale
- textura sa usoara
- am observat o usoare diminuare a petelor, pistruilor
- sistemul de dozare, faptul ca are pompita face aplicarea mai usoara si mai igienica
              Iata si lista cu ingrediente pentru persoanele interesate: Aqua, Simmondsia Chinensis, Glycerin, Hexil Aspersa Secretion, Glyceryl Stearate, Ceteareth 20, Ceteareth 12, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Cetyl Alcohol, Methylisothiazolinone, Parfum, Caprylyl glycol, Potassium Sorbate
      
               In general imi place foarte mult aceasta crema. Voi ati incercat-o?

5 comentarii:

  1. Ce inseamna extract de melc? Adica storcesc niste melci si extrag ceva substante din ei?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat-o si eu si nu s-a inteles cu tenul meu gras. Spere deosebire de tine mie mi se parea mult prea uleioasa, cam prea grea pe tenul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. produsele de la herbagen pe baza de extract de melc, le puteti achizitiona la un pret corect de pe www.ameplant.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu folosesc aceasta crema de 2 saptamani - am ten mixt, alergic ... intr-adevar, tenul incepe sa se lumineze si iritatia de la ... orice o fi fost ea ... sa se restranga ,,, incetisor dispare! chiar este foarte buna aceasta crema!!!! merita banutii!!!! de asemenea, folosesc o cantitate mica si pe cicatricea unei operatii, care este foarte la vedere ... sper sa se estompeze!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super si la pret bun,,O sa le am in vedere cu siguranta.
    Stiu aceste cosmetice ca sunt antirid,antiacnee,pete ,cicatrici,regenerare si luminozitate .celulita vergeturi ,burtica dupa nastere si multe altele.Am auzit ca si din lipitori se fac niste produse cosmetice si medicale tari
    Am folosit lotiunea snail,secretie melc 30%, de la skin79 bb din Mall Vitan pentru masaj ,gat ,piept,decolteu,contra celulita si e sok.E concentrata si lucreaza bine si pielea este catifelata dupa doua saptamani.

    RăspundețiȘtergere