Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 7 mai 2012

Favorite in luna aprilie

                  
                 Iata ca desi luna trecuta am uitat de aceasta postare acum revin cu ea. In luna aprilie am avut ceva mai multa grija de tenul meu asa ca preferatele au fost mai multe:


      
                       Dupa cum se observa cosmeticele herbagen au fost preferatele mele : crema cu extract de melc, demachiantul cu ulei de masline si gelul de spalat fata cu extract de galbenele. O noua descoperire a fost cre,a de la gerocossen cu laptisor de matca din noua gama fara parabeni. O data pe saptamana am folosit masca de fata apidermaliv pentru ca hidrateaza tenul si ii ofera luminozitate. Pentru toate acestea o sa fac cate un review separat in postarile care vor urma.



 
                            In ceea ce priveste machiajul fondul meu de ten preferat a fost Smooth Effect de la Max Factor alaturi de rimelul 2000 calorie de la aceeasi firma. Smooth Effect  este un fond de ten nou aparut la noi pe piata si este destinat tenului sensibil. Are o acoperire medie iar mie imi place pentru ca ofera un aspect natural. O descoperire placuta a fost si rujul din gama studio artist de la Oriflame in nuanta true coral care are o consistenta cremoasa, un miros placut si nu usuca buzele.



                     
                         In materie de produse de corp mi-a placut ca intotdeauna lotiunea de la elmiplant iar pentru dus gelul de la yves rocher cu floare de lotus care are miros de primavara. O noutate pentru mine a fost gelul anticelulitic supliforl de la Hofigal care are ifect imediat de hidratare si netezire a pielii.
      Cam acestea sunt produsele care le-am folosit cu drag in luna aprilie.

3 comentarii: