Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 21 martie 2012

Vedeta lunii: unguent cu extract de galbenele


Da, am descoperit si eu unguentul cu extract de galbenele :)) , in dm la 3,7 ron pt. 30 g. Acest unguent face minuni pentru calcaiele mele , a fost singurul care le-a salvat deoarece nici o crema destinata acestui tip de ingrijire nu a reusit. Acest unguent este destinat pielii uscate, crapate. Este bun si pentru maini dar pe timp de iarna pentru ca vara ar lasa mainile prea unsuroase. Un lucru este cert, acest unguent nu o sa mai lipseasca din casa mea, si am mai pus ochii si pe cel cu catina, foarte bun pentru arsuri, rani, eczeme ale pielii.



Imi place textura, mirosul si chiar culoarea acestui unguent  :) .


Voi l-ati incercat? Merita!

6 comentarii:

  1. ma bucur ca ai amintit crema de galbenele. Chiar face parte din categoria "buna la toate"

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte buna..imi aminteste de copilarie,bunica folosind-o foarte des de cate ori ma loveam:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am folosit-o de atatea ori si mereu am fost multumita!Dovada ca nu numai produsele scumpe si renumite sunt bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu in general folosesc crema de galbenele iarna pentru ca hidrateaza f bine buzele, tenul, mainile si le feresc de frig in felul asta:)

    RăspundețiȘtergere
  5. o folosesc pt fetita mea sa nu se irite la fundulet.. e foarte ok chiar si pt copii mici.. am scapat de bepanten.. dupa un an, ce-i drept..

    RăspundețiȘtergere