Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 24 februarie 2012

Noutati de la Lady's

Cei de la lady's au scos oja crapacioasa cu numai 10 lei pe care eu deja am achizitionat-o si pot sa spun ca este foarte buna.

Vaselina - un fel de crema universala, inca nu am imcercat-o dar aromele alea chiar imi fac cu ochiul ;))


Si nu in ultimul rand vopseaua cu henna, care este naturala si tine doar 6 spalari, este foarte buna daca vrei sa te faci cu o culoare mai inchisa sa vezi daca iti sta bine, in cazul in care nu iti place cum te prinde culoarea nu iti fdaci griji pentru ca la cateva spalari dispare.



Ar mai fi si gama pentru picioare care pare si ea tentanta, de-abia astept sa plasez urmatoarea comanda, o sa va arat si voua ce mi-am achizitionat. Voi ati incercat produsele de la aceasta firma?

2 comentarii: