Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 16 februarie 2012

Crema cu extract de melc Herbagen - Prima impresie



  Mi-am cumparat si eu aceasta crema  pentru ca am niste pete de la soare pe ten dar si pentru ca am auzit ca hidrateaza bine.  Aseara am folosit prima data aceasta crema si prima senzatie pe care am  avut-o a fost aceea de parca i-as fi dat tenului sa bea apa. Nici o crema nu mi-a dat aceasta senzatie, este o crema foarte hidratanta insa cu o textura foarte usoara, nu unsuroasa, intra repede in piele. De dimineata m-am trezit cu tenul luminos, hidratat si am observat ca a estompat petele rosii pe care le aveam aseara, unele cauzate si de cateva cosulete. Dupa o folosire mai indelungata o sa revin cu un review pentru aceasta crema. Ca si prima impresie pot spune ca imi place foarte mult, si mai ales pentru ca are 90% ingrediente din substante naturale.

Un comentariu: