Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 18 decembrie 2011

Review: fond de ten REVLON Colorstay




    Cuprinsa de mania Colorstay prezenta pe bloguri, facebook, peste tot in general mi-am achizitionat si eu faimosul fond de ten Colorstay. Pot sa spun ca nu a fost dragoste la prima vedere, acest fond de ten este clar pentru ten gras-mixt, acopera bine insa visele care mi le facusem in ceea ce il priveste mi s-au naruit, sau mai bine zis imaginea lui pe care mi-o creasem in mintea mea  de pe internet, citind diverse review-uri.

Ce imi place la el:
- acopera bine
- rezista pe fata
- nu se ia pe haine sau telefon

Ce nu imi place:
- trebuie blenduit foarte bine altfel are aspect de masca
- usuca tenul iarna si ii da un aspect neplacut
- nu are pompita pentru dozare

    In general mie nu prea imi place, m-am impacat mult mai bine cu alte fonduri de ten, acum testez
 photoready si parca ma impac mai bine cu el decat cu colorstay. Tin sa precizez ca nu ma lupt nici cu tenul gras, nici cu acneea.Nu am nici prea multe de acoperit, poate doar cativa pistrui. Am un ten normal - mixt,  poate sa fie si asta o cauza, stiu ca pentru fetele cu tenul gras colorstay e the one. Eu in general prefer un fond de ten usor hidratant care sa uniformizeze culoarea pielii si sa ii ofere un aspect natural.

2 comentarii:

  1. Nici mie nu mai imi place, prima data cand l-am folosit parca avea alta consistenta, acesta pe care il am in prezent nu imi place deloc.
    Si eu consider ca sunt altele mai bune decat el si chiar mai ieftine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu il testez, insa puteai alege Colorstayul pentru ten normal, poate te impacai mai bine cu el :)

    RăspundețiȘtergere