Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

sâmbătă, 10 decembrie 2011

Favorite in noiembrie



- primerul radiance de la revlon imi place foarte mult, este mai calitativ ca cel de la el iar la pret nu cu mult mai scump;
- corectorul elf, nici nu ma asteptam sa acopere atat de bine, este prea ieftin fata de calitatea sa;
- rujul power shine de la oriflame, nuanta red ovation, sper ca pe viitor sa am timp de un review, merita;
- rimelul collosal de maybelline a fost, este si va fi preferatul meu mult timp de acum incolo;



- crema de maini cu ulei de catina, am folosit-o cu drag si in luna care tocmai a trecut;
- crema pentru calcaie cu ulei de masline, imi place pentru ca este foarte hidratanta;
deodorantul cien, costa doar 4 lei si este foarte bun, imi place mirosul, l-am luat de la Lidl;
- parfumul  Rose Absolue de la yves rocher, m-am indragostit de el :X ;

5 comentarii:

  1. Cu siguranta voi incerca si eu deodorantul cien! Si eu sunt indragostita de parfumelul Rose Absolue, dar il am tot la sticluta mica....si e pe jumatate consumat :(.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciudat in Lidl Braila,nu am vazut deodorantul,dar o sa-l caut.Ce parere ai ca au scos apa cu lamaie,capsune,mere daca stii despre ce spun.Era un fel de apa cu arome,ceva de genul Tymbark Fontea ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat apa aceea, insa nu stiu cat de sanatoasa e

    RăspundețiȘtergere
  4. vroiam sa imi iau rose absolue in varianta mare insa cand am vazut ca este 200 de ron m-am gandit ca astept o reducere :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu..este ok la gust,dar au scos-o.A fost la tv,la stiri,de curand un reportaj despre marca aceea si spuneau ca apa nu este buna si au scos-o..

    RăspundețiȘtergere