Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 1 decembrie 2011

Blog Award



Am primit acest premiu de la ginutza_cristiana careia ii multumesc.

7 lucruri despre mine :
- sunt la master in anul 1 la master la matematica;
- sunt casatorita si am o fetita;
- imi place sa fac cumparaturi;
- imi plac bijuteriile, as achizitiona cat mai multe;
- imi place orice are legatura cu machiajul;
- favorita mea este ciocolata cu alune;
- detest parfumurile dulci;

Acord acest premiu urmatoarelor bloggerite:
Alexantza
Alex
Alexandra
Dia
Ioana

si tuturor care vor sa il preia.




3 comentarii:

  1. ce dragut e blogul tau...te astept si pe blogul meu...sunt noua si ar insemna mult pentru mine daca ti-ai da si tu cu parerea.Pupici♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci frumos, eu l-am facut cand eram la inceput cu blogul, poate totusi il refac. :D Sa-ti traiasca fetita si sa creasca mare si frumoasa ca tine:*

    RăspundețiȘtergere