Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 2 octombrie 2011

Favorite in septembrie


     
 In luna care tocmai a trecut cel mai mult am folosit crema de fata de la elmiplant ( este o crema usoara, hidratanta insa nu stiu cat de potrivita va mai fi si in sezonul rece) si deodorantul de la nivea care a indeplinit conditiile necesare unui deodorant (se mentine pe parcursul zilei, nu pateaza). Tot in septembrie am descoperit gelul de curatare si demachiantul garnier care mi-au lasat o impresie placuta, mai ales demachiantul. Pentru hidratare si miros placut am ales lotiunea cu liliac de la yves rocher care este preferata mea. Cat despre produsele de machiaj nu pot sa spun ca am avut ceva preferat si nimic care sa ma impresioneze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu