Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 11 august 2011

Ultimile achizitii


In ultima perioada mi-am cumparat doar strictul necesar dupa cum urmeaza:
- parfum Yves Rocher comme une evidence (pentru ca imi doream de mult timp sa il am)
- lotiunea si sprayul de corp naturals cu pepene de la Avon ( imi aminteste de guma cu pepene)
- servetele demachiante Balea ( pentru ca s-a deschis dm in centru in Pitesti am zis sa dau o tura si nu am plecat cu mana goala; au fost la oferta: 2 pachete 14 lei si in plus au si o cutie in care sa le tin)
- ulei pentru catifelarea mainilor si pentru masaj de la Oriflame ( imi doream si altceva in afara de clasica crema de maini si chiar am dat lovitura cu acest produs)
Din toate acestea cel mai mult m-a impresionat uleiul de la Oriflame care inlocuieste cu brio crema de maini, ba mai mult lasa mainile mult mai catifelate si hidratate. O sa revin cu o postare numai cu si despre acest ulei pentru ca merita.

3 comentarii:

  1. Si mie imi place parfumul de la YR. Sunt la a 2-a sticluta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. miroase intr-adevar foarte bine, e prima data cand il am , insa il mirosisem pe la diverse prietene si m-am indragostit de el :X

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu vreau sa ajung la dm zilele astea..am atate de luat:))acum imi zmbesc si servetelele astea..cred ca astia de la balea ar trebui sa le ridice statuie blogeritelor:))

    RăspundețiȘtergere