Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 19 iunie 2011

LOTN

Hei girls! Azi revin cu o postare ;)).. Aseara am iesit si noi pe undeva , asa mai ca mosii si babele de 23 respectiv 26 de ani :D spun asta pentru ca observ ca pe aici cluburile sunt pline de tinerei  16, 17 ani :P
Vreau sa va arat ce make-up am purtat aseara.. In luptele mele zadarnice cu aparatul am reusit sa fac si eu cateva poze oarecum clare... un lucru e cert: trebuie sa imi iau fotograf =))





o poza stil pitzi :)) nu prea imi iese ... nu e stilul meu :P

 si rezultatul final... poza facuta instantaneu in ultimile 5 secunde inaintea plecarii pentru ca mi-am dat seama ca uitasem sa ma pozez :)) sa nu va speriati =))


                                                  
sper sa va placa :)

Un comentariu: