Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Review: Ivatherm lotiune micelara si crema de fata hidtatanta cu spf 20

Campania WOM prntru produsele Ivatherm e pe final . Multumesc celor de la trender si celor de la ivatherm pentru ca am fost aleasa sa testez aceste minunate produse.
Eu am testat: lotiunea micelara si crema de fata hidratanta cu spf 20
Despre lotiunea micelara pot spune ca:
- are un miros foarte placut
- curata foarte bine orice urma de machiaj
- lasa pielea curata, hidratata
- imi place faptul ca are un numar foarte mic de ingrediente, nu contine parabeni

Ce imi place la crema de fata hidratanta cu spf 20:
- in primul rand ca are spf 20, protectia uv pt mine este foarte importanta
- are un miros placut
- hidrateaza foarte bine pielea
- o excelenta baza de machiaj
- da pielii un aspect foarte placut, astfel incat in zilele in care nu aveti chef de fond de ten il inlocuieste de minune
- potrivita si la plaja
- e un fel de crema 3 in 1: - ca baza de machiaj
                                        - ca si crema de fata
                                        - crema pentru protectia fetei pentru plaja

Mai ales ca se apropie vara le recomand cu cea mai mare incredere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu