Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 14 aprilie 2011

ivatherm! resveratrox forte anti - cellulite


      Pntru ca ma aflam in plina campanie wom am decis si eu sa cumpar revista unica ce avea cadou aceasta crema anticelulitica. Din cate tin minte se umpluse blogosfera de aceste cremulite, unele dintre voi cumparand chiar si cate 2, 3 reviste pentru aceasta crema. Dupa acel zumzet s-a asternut linistea si in afara de cele care in campania wom au avut de testat aceasta crema nimeni nu a mai spus nimic.
Prima impresie despre aceasta crema:
- este hidratanta
- are miros placut
- se absoarbe usor in piele
Efecte:
- confera pielii un aspect placut, am folosit aceasta crema de prea putine ori pentru a spune ca diminueaza celulita.

  Ideea e ca in urma campaniei wom la care am participat produsele ivatherm s-au inmultit in casa mea... chiar imi plac :)

2 comentarii:

  1. ai un blog foarte frumos..pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!

    Te invit la concursul oraganizat de Overseeing Fashion impreuna cu Magazinul Chantal!
    Ai sansa de a castiga unul din cele trei premii fabuloase! Si nu uita ca Magazinul Chantal este primul si singurul din tara unde vei putea gasi in curand celebrele Lita by Jeffrey Campbell!

    Apasa aici pentru mai multe detalii!

    RăspundețiȘtergere