Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 9 martie 2011

Review L'oreal + geluri de dus Avon

Dupa cum stiti mi-am achzitionat noua gama l'oreal pentru volum. Dupa prima folosire pot spune ca:
- ofera volum dar foarte putin, clar tipa din reclama a fost foarte bine coafata
- daca il cumparati sa nu va asteptati la rezultate spectaculoase pentru ca nu este decat un sampon obisnuit
- balsamul de par merita, descurca parul mai bine decat alte balsamuri din gama l'oreal
- nu stiu daca o sa mai cumpar samponul pt volum, poate alta gama de la firma l'oreal

Si acum vreau sa va vorbesc despre gelurile de dus avon. Poate majoritatea dintre voi le-ati testat, dar eu vreau sa va spun si parerea mea. Imi plac pt ca sunt parfumate, frumos colorate iar raportul calitate/pret este unul mai mult decat bun. Sunt preferatele mele.

Un comentariu:

  1. Mie imi place cel tropical..nu stiu daca se mai gaseste acum...dar miroase incredibill!!!!!

    RăspundețiȘtergere