Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 22 martie 2011

Haul Avon

Ultimile cumparauri avon constau in demachiantul 3 in 1, crema depilatoare skin so soft, rujul moisture seduction - nude perfection si creioanele pt ochi jillian dempsey - plum si black

Rujul moisture seduction ( nude perfection) a devenit preferatul meu. Imi place ca imi coloreaza destul de bine buzele si in acelasi timp le hidrateaza si le confera luciu. Mie mi se pare chiar ca ofera si volum ( cel putin in cazul meu ).
                                          

2 comentarii:

  1. Imi poti spune, te rog, cat de bun este creionul de ochi Jillian Dempsey? Eu imi doresc nuanta Plum foarte tare, dar nu am gasit multe review-uri pozitive. Am citi ca nu este rezistent, ca trebuie sa insisti foarte tare ca sa se vada... este adevarat?

    RăspundețiȘtergere