Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 2 februarie 2011

Review: Apa de parfum Grace by Oriflame


L-am achzitionat deoarece sticluta lui mi-a luat ochii.Arata ca un parfum de epoca. L-am gasit la reducere - 85 de lei. Daca sticluta ma impresionat, continutul ei nu. Poate ma asteptam la mai mult datorita pretului.Mirosul e destul de rezistent si mi se pare putin cam sufocant, nu l-as folosi intr-o zi torida de vara sau cand merg la munte , prin curbe. Nu cred ca l-as mai cumpara insa nu imi pare rau ca l-am luat.Dupa ce o sa mi se termine o sa ma duc la parfumerie sa il umplu cu o aroma care imi place. Asta e un mare plus, faptul ca dupa ce il termini nu arunci sticluta ci poti sa o reumpli .

2 comentarii:

  1. Chiar e frumoasa sticuluta acestui parfum! E interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi place sticluta lui, dar eu am varianta in editie limitata, sticluta e alb mat
    si cred ca ideea cu reumplutu cu aroma preferata e o idee f buna:D

    RăspundețiȘtergere